zaterdag 24 december 2016

Fijne Kerstdagen!

Hoi iedereen!

Ik wil jullie allemaal hele fijne kerstdagen wensen!

Morgen ga ik sushi maken voor eerste kerstdag :) , we zijn dan toch met niet zo veel mensen thuis. Ik heb goed opgelet tijdens de sushi-workshop, dus nu is het moment om mijn ervaring in praktijk te brengen!
Voor tweede kerstdag hebben we gevraagd of alle zussen een gerecht mee kunnen nemen. Dus dit jaar hoef ik iets minder te doen in de keuken.

Als je zelf last-minute nog iets moet bedenken voor het kerstdiner, heb ik in ieder geval een heerlijk recept als voorgerecht; Falafelsoep.

En als je eventueel vragen hebt over je kerstdiner (het bereiden of combinaties, etc, etc), mag je mij gerust contacteren of onder deze post iets schrijven :).

Voor nu wens ik iedereen dus veel warmte en liefde toe de komende dagen, met veel smakelijk eten!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten