dinsdag 4 februari 2014

Vanillepuddingbrownies

Okee, eigenlijk mag het geen brownies noemen. Het is eigenlijk chocoladecake, want brownies zijn compacter en 'zwaarder', en deze blokjes waren best wel luchtig (wàren ja, ze zijn al op!).



Op de foto zie je dat de cake een marmereffect heeft met twee kleuren chocoladebeslag en de gele vanillepudding.
Ik heb geen recept om hierbij te plaatsen, want ik heb letterlijk maar weer wat in de kom gemixt, gemixt en in de bakvorm gedaan (vandaar ook de twee kleuren chocolade, want ik had twee porties chocoladebeslag).


Ik had het merendeel van de cake aan mijn moeder meegegeven om uit te delen op haar werk.
"Het was zó op!", zei ze :).

En nog even een mededeling van huishoudelijke aard; ik merkte dat de 'follow by mail' het niet deed.
Nu heb ik hem aangepast, en nu werkt het wel! Dus vul je email in aan de rechterkant en ontvang een mailtje wanneer er een nieuwe post online staat (geen spam). :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten