zaterdag 3 december 2011

Bakkeleien met surprises

Wij hadden gisteravond al Pakjesavond gehouden, omdat de vriendjes van twee van mijn zussen meededen dit jaar (voor hun de eerste keer), en alleen deze avond kon iedereen.
Het was echt een geslaagde avond! We doen ook surprises, en iedereen had met veel zorg een surprise in elkaar gezet. Die van de jongens pastten er ook prima tussen.
Wat ik echt leuk vond, was dat er ook veel gebakken is voor de surprises dit jaar.
Zelf had ik zelfgebakken (nieuwverzonnen) koekjes in mijn surprise verstopt. Ik had mijn zusje geholpen een cakeroll voor haar surprise te maken. En ik kreeg zelf een peperkoekhuisje als surprise, en dat vond ik echt wel leuk! Het is een creatie van de vriend van mijn zus;

...Want die leken een beetje op Spookhuizen ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten