woensdag 23 november 2011

Kruidnoten bakken 2

Met één dag pauze ertussen, heb ik vandaag weer een boel kruidnootjes gemaakt. Nu dus de winnende recepten van de voorgaande jaren. Ik kon trouwens ook niet langer wachten met deze bakken als ik ze nog met de nieuwe recepturen van dit jaar wilde vergelijken, want de bakjes waren al bijna leeggegeten!


Met weer vijf nieuwe soorten kruidnoten, kwam de tafel wel lekker vol te staan. Op de foto staat in het midden een schaaltje met 'winkel'-kruidnoten. Die kunnen qua smaak echt niet op tegen de zelfgebakken versies! Qua uiterlijk scoren ze wel beter, hoewel sommige zelfgebakken kruidnootjes toch wel heel mooi zijn geworden ;p.
Persoonlijk vind ik dat geen van de nieuwe kruidnootrecepturen van dit jaar, kan tippen aan sommige 'winnaars' van de voorgaande jaren. Maar ook tussen die recepten vind ik duidelijke verschillen; zowel in smaak als in structuur en uiterlijk.
Mama heeft trouwens vandaag kruidnoten van het Kruidvat meegenomen, dus die worden ook nog op smaak getest!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten